سيل‌زدگان برزيلي در انتظار كمك هستند
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
سيل‌زدگان برزيلي در انتظار كمك هستند
نوشته شده در پنج شنبه 7 بهمن 1389
بازدید : 14
نویسنده : مولوی
مقامات دپارتمان حوادث غيرمترقبه برزيل اعلام كردند كه شش روز پس از وقوع سيل خانمان برانداز در اين كشورها سيل‌ زدگان به دنبال كمك و ياري دولت هستند.

 به گزارش ايسنا، بر اساس گزارش دپارتمان حوادث غيرمترقبه برزيل در پي وقوع سيل و رانش زمين در اين كشور به ويژه‌ «ريو دو ژانيرو» تاكنون 704 تن جان خود را از دست دادند و بيش از يكصد هزار تن هم بي‌خانمان شدند.

 بر اساس گزارش اين دپارتمان كه در خبرگزاري آسوشيتدپرس هم منتشر شده است، دولت تاكنون 150 كيلوگرم انواع مواد غذايي ، آب آشاميدني و تجهيزات پزشكي به ناحيه سيل‌زده ارسال كرده است ، اما تلاش نيروهاي امداد و نجات براي كمك به مردم در اين نواحي تا حدودي با موفقيت همراه بوده است ؛ چرا كه وضعيت جوي به شدت وخيم است.

 «آدريانا كلوديا» يكي از مسئولان شهري «ريودوژانيرو» نيز خاطرنشان كرد: 30 تن از سكنه در اين ناحيه سيل‌زده از زير آوار و گل و لاي ناشي از سيلاب بيرون كشيده شده‌اند. ما تلاش مي‌كنيم تا با اعزام بالگرد نيروهاي ويژه‌ به كمك اين افراد بشتابيم، به طوري كه روز گذشته موفق شديم سه تن را با استفاده از وسايل و تجهيزات لازم از زير آوار بيرون بكشيم.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: